DARMOWA WYSYŁKA OD 350ZŁ | OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ I WYSYŁEK: (43) 843 90 52 lub (43) 843 37 03 PON-PT 10:00-18:00 | DARMOWA WYSYŁKA OD 350ZŁ

Reklamacje, zwroty i wymiany

Reklamacja towaru posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem na adres: 

Sklep myśliwski Szóstak
Pilarz Tomasz 
Świętej Barbary 50
98-300 Wieluń

Formularz reklamacji 

Pobierz formularz 

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: 

- swój login ze sklepu i numer zamówienia 
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego 
- pełny adres do wysyłki zwrotnej 
- nr konta i dane do przelewu klienta 
- przyczynę reklamacji lub opis wady 

TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED 
USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU 


Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta 

Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku. 

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. 

Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. 

Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Działem Reklamacji pod nr tel. 502 929 751.

Wymiana/zwrot towaru należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem na adres:

Sklep myśliwski Szóstak
Pilarz Tomasz
Świętej Barbary 50
98-300 Wieluń



Pobierz Formularz wymiany


Pobierz Formularz zwrotu

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- nr konta i dane do przelewu klienta
- przyczynę zwrotu lub wymiany

wraz z dołączonym paragonem fiskalnym.

TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED
USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU


Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta

Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami wymiana/zwrot zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów