Reklamacje

Reklamacja towaru posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem na adres: 

Sklep myśliwski Szóstak
Pilarz Tomasz 
Świętej Barbary 50
98-300 Wieluń

Pobierz formularz


Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: 

- swój login ze sklepu i numer zamówienia 
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego 
- pełny adres do wysyłki zwrotnej 
- nr konta i dane do przelewu klienta 
- przyczynę reklamacji lub opis wady 

TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED 
USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU 


Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta 

Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku. 

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. 

Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. 

Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Działem Reklamacji pod nr tel. 502 929 751.