Reklamacja towaru posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem na adres:
Sklep myśliwski Szóstak
Pilarz Tomasz
Świętej Barbary 50
98-300 Wieluń
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
- swój login ze sklepu i numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- nr konta i dane do przelewu klienta
- przyczynę reklamacji lub opis wady
TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED
USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta
Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.
Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Działem Reklamacji pod nr tel. 502 929 751.